Τρίτη, 8 Νοεμβρίου 2016

Κόντρα Ζουράρι-Λιάκου: «Βρωμώδης, βοσκηματώδης, πατριδοκλάστης»


Άδοξα φαίνεται να λήγει η συνεργασία του προέδρου της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου, Αντώνη Λιάκου με το Υπουργείο Παιδείας, αφού...
η σχέση του με τον νέο Υφυπουργό Παιδείας Κώστα Ζουράρι περνάει… κρίση.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Α. Λιάκος δήλωσε ότι «δεν τίθεται θέμα αποχώρησης ή παραμονής. Η επιτροπή εθνικού διαλόγου έχει ολοκληρώσει τον κύκλο της».

Ωστόσο, σημειώνεται ότι πριν λίγες ημέρες ο Α. Λιάκος είχε εξαπολύσει σφοδρή επίθεση κατά κατά του Κ. Ζουράρι, λίγες ώρες μετά την υπουργοποίησή του.

«Βάζεις έναν τέτοιο τύπο στο υπουργείο Παιδείας; Είμαστε καλά; Γρήγορα αποπομπή, πριν γίνει διεθνές θέμα» είχε πει ο Α. Λιάκος απευθυνόμενος στον Νίκο Φίλη.

Επιπλέον, ο Α. Λιάκος σχολίασε στον λογαριασμό του Twitter στο όσα συνέβησαν στην παράδοση- παραλαβή στο υπουργείο Παιδείας:

«Μάθημα αξιοπρέπειας έδωσε σήμερα ο Νίκος Φίλης. Είχε δεχτεί πολλές επιθέσεις. Αήθεις. Όσοι γνώρισαν καλά τον Φίλη, κι εγώ τον γνώρισα από κοντά μόλις πριν από ένα χρόνο-όταν μου πρότεινε να αναλάβω την προεδρεία του Διαλόγου, διαπιστώνουν πως παρά τα εξ αντιθέτου θρυλούμενα, ο Φίλης α) έχει ιδεολογική ραχοκοκαλιά, β) είναι από τους λίγους διαβασμένους Έλληνες (γνωρίζει πρόσωπα, βιβλία και ιδέες όσο πολύ λίγοι –και κυρίως σε σύγκριση με τους προηγούμενους ΥΠΕΠΘ που επίσης γνώριζα ), γ) έχει γνώσεις θεολογίας που πηγαίνουν πολύ πέραν των όσων διαθέτουν πολλοί που νομίζουν ότι θρησκεύονται –ίσως και από πολλούς Δεσποτάδες, δ) είναι ανοιχτός σε ιδέες και πρόσωπα –και αποδείχτηκε με τα πρόσωπα που συμμετείχαν στο Διάλογο, και τέλος είναι ευθύς: το ναι-ναι, το όχι-οχι. Η αποπομπή του φοβάμαι ότι θα αποδειχτεί τομή στην πορεία αυτής της κυβέρνησης».




Αξίζει να σημειωθεί ότι η κόντρα ανάμεσα στον πρόεδρο της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου και τον νέο υφυπουργό Παιδείας έχει ιστορία… Πρόσφατα, ο Κ. Ζουράρις απευθύνθηκε στον Α. Λιάκο υποστηρίζοντας ότι η μάχη του διαλόγου με την Παιδεία θα χαθεί καθώς υπάρχουν «βοσκηματώδεις» τύποι που υποστηρίζουν «αυτή την βροντερή ηλιθιότητα, το σκωρ, τη βρωμώδη επιστημονολογικά άποψη της ασυνέχειας των Ελλήνων. Όταν κάποιος μιλά για ελληνική ασυνέχεια – αυτό ξεκίνησε από κάποιους ηλίθιους Ευρωπαίους- πρέπει να μας εξηγήσει το πότε». Ο Κ. Ζουράρις θύμισε ορισμένες λέξεις από την εποχή του Ομήρου «Θεός, θάλασσα και χέζω», ενώ είπε για τον Α. Λιάκο πως «την άποψη της συνέχειας θα την διαβάσει κάνεις στον Μίκη και τον Ρίτσο που κάποιοι τους αποκαλούν εθνικιστές».

Τέλος απευθυνόμενος στους «βοσκηματώδεις τύπους της ασυνέχειας», τους ζήτησε να εντοπίσουν τα κοινά και τις διάφορες ανάμεσα στο «Τη Υπερμάχω» και την «Συννεφιασμένη Κυριακή!».

Επίθεση είχε εξαπολύσει ο Κ. Ζουράρις και στις 13 Ιουλίου κατά του Α. Λιάκου, με αφορμή το θέμα των Αρχαίων Ελληνικών και τα όσα είπαν οι έφηβοι βουλευτές στον υπουργό Παιδείας Νίκο Φίλη.

«Εγώ έχω ένα πρόβλημα και δεν είναι ο Φίλης, είναι ο Λιάκος. Δεν τολμά να βάλει ακόμη θέμα βιβλίων λόγο αχρηματίας και δεν θα τυπωθούν τα καινούρια για 4-5 χρόνια. Ο Λιάκος είναι το πρόβλημα, με τη θεωρία του που είναι μερική, περί ασυνέχειας του ελληνικού έθνους, ότι δεν υπάρχει έθνος και ότι το έθνος είναι κατασκευή των Βαυαρών μετά τη Γαλλική επανάσταση και το κράτος έκανε τους Έλληνες» είχε δηλώσει στον focus fm, ο Κ. Ζουράρις.

«Αυτός ο Λιάκος που είναι κλασικός πατριδοκλάστης λέει ότι δεν υπάρχει πατρίδα είναι κατασκευή ιδεολόγημα μετά το 1830» επεσήμανε ο Ξ. Ζουράρις, συμπληρώνοντας:

«Τώρα κρύβεται, δεν μπορεί να εκτεθεί απέναντι σε ένα ολόκληρο λαό και έθνος και πολιτισμό καταλαβαίνει πως αυτά θα τον ρίξουν και αυτόν και τους άλλους».

Αναγνώστες

Γράψτε το Email σας για να ενημερώνεστε πρώτοι.