Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017

Ορειβάτης ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του από γκρεμό στον Όλυμπο


Επιχείρηση απεγκλωβισμού δύο ορειβατών στήθηκε από άνδρες της Πυροσβεστικής στον Όλυμπο. ...



Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, ο ένας από τους δύο ορειβάτες είναι καλά στην υγεία του και μεταφέρθηκε σε ασφαλές σημείο στη θέση Πριόνια.

Ο δεύτερος ορειβάτης ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του από γκρεμό, κοντά στο καταφύγιο «Σπήλιος Αγαπητός» και μεταφέρεται επίσης στην περιοχή Πριόνια

Αντιστοιχισμένο περιεχόμενο

Συνεργαζόμενα Blogs