Του χρόνου θα τους κερδίζουμε όλους! Αυτά ήταν τα λόγια του Δημήτρη Γιαννακόπουλου μετά το τέλος του τρίτου τελικού της Α1, στον οποίο... ο Παναθηναϊκός ηττήθηκε εύκολα από τον Ολυμπιακό Ο ισχυρός άνδρας της «πράσινης» ΚΑΕ, θέλησε με αυτόν τον τρόπο να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του για τη διαιτησία των τελικών.
google-site-verification: googleb7e2ebd62a378ca4.html
Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015
Γιαννακόπουλος: Του χρόνου θα τους κερδίζουμε όλους
Του χρόνου θα τους κερδίζουμε όλους! Αυτά ήταν τα λόγια του Δημήτρη Γιαννακόπουλου μετά το τέλος του τρίτου τελικού της Α1, στον οποίο... ο Παναθηναϊκός ηττήθηκε εύκολα από τον Ολυμπιακό Ο ισχυρός άνδρας της «πράσινης» ΚΑΕ, θέλησε με αυτόν τον τρόπο να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του για τη διαιτησία των τελικών.