Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

Άστεγος απέτρεψε κλοπή στο προσκοπείο που φιλοξενούνταν


Ένας άστεγος ανταπέδωσε το καλό που του έκαναν οι πρόσκοποι της Ξάνθης, όταν του έδωσαν στέγη στο κτίριο της Περιφερειακής Εφορείας τους για να γλιτώσει από....
τη νυχτερινή παγωνιά, αποτρέποντας τους δυο διαρρήκτες που εισέβαλαν στο χώρο τα ξημερώματα της περασμένης Κυριακής!

Ο φιλοξενούμενος αντιλήφθηκε τους εισβολείς και ειδοποίησε την Αστυνομία, άνδρες της οποίας έφτασαν αμέσως και προσπάθησαν να τους συλλάβουν. Οι δυο δράστες τράπηκαν σε φυγή, αλλά μόνο ο ένας κατάφερε να διαφύγει και αναζητείται, καθώς τα στοιχεία του είναι γνωστά στις αρχές. Ο δεύτερος συνελήφθη και ανακρίνεται και για άλλες διαρρήξεις, πριν οδηγηθεί στην εισαγγελέα Πρωτοδικών Ξάνθης.


Οι υπεύθυνοι της Περιφερειακής Εφορείας Προσκόπων διαπίστωσαν ότι οι δράστες δεν πρόλαβαν να κλέψουν κάτι και προκάλεσαν μόνο μικρής έκτασης υλικές ζημιές στο κτίριο. Μετά την εξέλιξη αυτή ο άστεγος, που ώσπου να του παραχωρήσουν το χώρο κοιμόταν σε μια εγκαταλειμμένη ταβέρνα, θα εξακολουθήσει να μένει στο κτίριο και να το προστατεύει από τυχόν νέες εισβολές.

Αντιστοιχισμένο περιεχόμενο

Συνεργαζόμενα Blogs