Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Κινδυνολόγος ο Προβόπουλος, λέει ο Παπαδημούλης

Κινδυνολογία και προσπάθεια εξωραϊσμού της κυβέρνησης χρέωσε στον διοικητή της ΤτΕ Γιώργο Προβόπουλο ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαδημούλης, με αφορμή τη συνέντευξή του στο «Πρώτο Θέμα».

Σε ανάρτησή του στο Τwitter... ο κ. Παπαδημούλης γράφει: «Προβόπουλος: εξωραϊσμός της Κυβέρνησης και κινδυνολογογία εν όψει εκλογών. Οι τραπεζίτες κάνουν πολιτική. Και οι πολίτες όμως, καταλαβαίνουν».

Αντιστοιχισμένο περιεχόμενο

Συνεργαζόμενα Blogs