να καλυφθούν οι τεράστιες ανάγκες και του πληθυσμού της περιοχής και να λυθεί το τεράστιο πρόβλημα που υπάρχει με την κενή θέση στο Πολυδύναμο Ιατρείο.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση ο δήμαρχος είναι διατεθειμένος να προσφέρει στέγη και τροφή, όπως και αμοιβή για όποιον γιατρό γενικής ιατρικής – παθολόγο – παιδίατρο επιθυμεί να μεταβεί στο νησί έστω και για περιορισμένο χρονικό διάστημα…

